COLÒNIES DE 6È

La setmana passada, els dies 23, 24 i 25 de maig, els nens i les nenes de 6è vam anar de colònies a la casa “Mas Gircós” de Besalú.

El primer dia, vam fer una visita guiada pel poble medieval per conèixer la seva història. Tot seguit, vam anar cap a la casa de colònies on vam dinar i a la tarda vam practicar la nostra puntaria amb el tir amb arc. Després, vam fer una ruta d’orientació per conèixer l’entorn de la casa i finalment, vam anar a refrescar-nos a la piscina. Va ser genial!

El segon dia, va ploure però tot i així vam preparar un Talent Show en el qual tothom es va preparar un ball, una cançó, un xou… per representar-ho al vespre. A la tarda, vam practicar l’acrosport on gràcies a la confiança, el treball en equip i l’equilibri vam reproduir una sèrie de figures acrobàtiques. Després de sopar, vam moure el cos a la DISCOTECA! Ens va encantar!

L’últim dia, vam anar al bosc vertical on vam passar per unes passarel·les entre arbres i ens vam llençar per les tirolines. Després de dinar vam agafar l’autobús direcció a l’escola.

Ha estat una bona experiència i ens ho hem passat súper bé!

Feu clic aquí si voleu veure les fotos.