CM Pujada al castell de Farners (Curs 23-24)

Com ja és tradició, aquest curs novament hem fet la pujada al castell de Farners. Així doncs, el divendres passat 1 de març vam sortir tots plegats de l’escola per iniciar la ruta. Vam sortir a quarts de deu i tot i fent una parada per esmorzar, vam arribar l’ermita de la Mare de Déu de Farners cap a tres quarts de dotze.

Durant la pujada, l’alumnat de 3r va estar posant en pràctica diferents reptes matemàtics proposats pel CRP, dins de l’activitat Apadrinem el Patrimoni Natural. Van haver de fer estimacions de distàncies i d’alçades i s’ho van passar d’allò més bé comprovant els resultats. Els encanten els reptes.

Un cop a la zona de  barbacoes, cap a les 12 del migdia, tot l’alumnat de l’escola vam començar una activitat en grups de creació de mandales amb elements de la natura. Tenim uns nens i nenes molt creatius!

Tot seguit, per cursos, la majoria vam pujar al castell i després vam gaudir d’un merescudíssim dinar. Dinar que com sempre van fer a corre-cuita per gaudir del màxim d’estona de joc lliure i cap a les tres vam començar a baixar tots junts cap a l’escola.

Vam gaudir d’un dia esplèndid i tot i el cansament, ens ho vam passar espectacularment bé. De fet, n’hi havia forces que estaven parlant de què farien a la propera pujada al castell o deien que el cap de setmana hi pujarien amb les famílies.

Aquí teniu alguns dels moments captats amb càmera.