INFORMACIÓ CURS 2021 – 2022

DESITGEM UN BON CURS ESCOLAR A TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA DE L’ESCOLA!!!

Comencem el curs 2021-2022 amb tota l’experiència del curs anterior i amb el coneixement acumulat sobre la infecció pel coronavirus SARS-CoV-2 al nostre país i arreu del món.

A continuació us podreu descarregar les declaracions que necessitem que portin els/les vostres fills/es el primer dia d’escola:

Declaració responsable per a famílies educació infantil

Declaració responsable per a famílies educació primària

També podeu trobar altres informacions d’interès:

Calendari curs 21/22

Dates reunions inici de curs

b7003641@xtec.cat / 972840927

COMIAT DEL CURS 2020-2021 I DE 6è

El curs escolar 2020-2021 s’ha acabat i… comencen les vacances d’estiu! Tanmateix, abans hem celebrat un acte de comiat.
Els nens i nenes de 5è han inaugurat l’acte de l’alumnat de 6è cantant-los una cançó. També, els han fet uns cartells amb el seu nom.

Tot seguit,… Llegeix més»

SANT JORDI A L’ESCOLA

Divendres passat a l’escola vam celebrar la diada de Sant Jordi tot realitzant diverses activitats per cicles.
Els i les alumnes d’educació infantil han treballat durant tota la setmana la llegenda de Sant Jordi amb les bee bots i han realitzat una rosa de cotó. El… Llegeix més»