CELEBREM LA DIADA DE SANT JORDI

Durant aquesta setmana tota l’escola hem realitzat un munt d’activitats relacionades amb Sant Jordi, tot i caure en diumenge.

Com ja és habitual, els alumnes esperaven tornar a trobar-se amb els seus fillols i filloles i han fet una activitat digital amb l’aplicació  FLIPACLIP.

No podia faltar la llegenda de Sant Jordi, que hem treballat fent un poema encadenat, on cada nivell ha fet dos versos i ha il·lustrat amb diferents imatges.

Hem acabat la setmana amb un intercanvi de llibres, l’elaboració d’una rosa i un punt de llibre per anar a la nostra biblioteca. També hem pogut visitar l’exposició dels dracs que hem fet a casa i que hem exposat al porxo. QUINES OBRES D’ART!!

Per cert, alguns alumnes i mestres ens hem animat i ens hem disfressat per l’ocasió.

Podeu mirar les fotos a l’espai protegit.