CASA DE LA PARAULA

El dia 20 de gener els nens i nenes de 5è  vam anar a la Casa de la Paraula.

Quan vam arribar ens van explicar tres tipus d’art. Ens van dir que treballaríem l’art abstracte. Per fer-ho vam realitzar diferents activitats. La primera era tapar-nos els ulls, tocar un objecte i dibuixar-lo amb els ulls tancats. A la segona, ens van donar un visor (un tros de paper amb un  requadre al mig) per mirar un objecte de molt a prop i dibuixar el que veiem a través del visor. La tercera era escoltar música i expressar els nostres sentiments pintant amb pintura. Finalment, vam escollir el dibuix que més ens agradava per acabar de posar-hi color.

ENS VA AGRADAR MOLT!!!!!!

Si voleu veure més fotos, aneu a l’article de fotos protegida amb contrasenya.