CARNESTOLTES I DIJOUS LLARDER

La setmana passada els i les alumnes de 6è vam estar molt enfeinats seguint les consignes del rei Carnestoltes.
Dilluns vam anar en pijama a l’escola, el dimarts uns pentinats divertidíssims, el dimecres una peça de roba gran, dijous un mitjó diferent a cada peu i divendres una disfressa original i al màxim de reciclada possible. Hi havia disfresses molt elaborades i molt originals!!! Cada dia escollíem la millor de cada aula.

A més, al llarg de la setmana hem dut a terme diverses activitats:

El dimecres per parelles amb el Chatter Pix ens hem fet una foto i ens hem gravat dient un rodolí ben original.

El dijous vam celebrar dijous llarder i vam anar d‘excursió a Sant Pere Petit. Vam pujar i baixar per diversos corriols i va ser molt divertit.

Per rematar, el divendres vam fer una desfilada amb les disfresses i vam menjar xocolata desfeta tots plegats per fer gresca.

Durant tota la setmana ens ho vam passar molt i molt bé!

Us deixem a l’espai protegit un recull de fotografies de tota la setmana. Us animem a que us passeu a veure les nostres disfresses, us sorprendran!