BALLS DE SANT SALVADOR

Aquest trimestre, els nens i les nenes d’infantil ens hem preparat molt bé per la festa de Sant Salvador.

I3, I4 i I5 hem ballat la cançó de “Viatjant per tot el món” del Pot Petit que ens ha permès viatjar per països com Mèxic, l’Índia i Rússia. Hem après com ballen la seva gent i fins i tot hem vist com vesteixen per ballar aquests balls. Realment tenen estils molt diferents.

També hem après la lletra i els moviments de l’himne de l’escola d’aquest any que parla dels 4 elements. És molt llarg!! Però el trocet de la cançó que parla de l’aigua (el nostre element) ens l’hem après molt bé. Tenim moltes ganes de cantar-la divendres amb tots els nens i nenes de l’escola.

Finalment, hem après o alguns recordar, el Rock de Sant Salvador. És una cançó que ens defineix com a escola i ens agrada molt ballar-la tots junts.

Famílies, esperem que vingueu a veure’ns el divendres a la plaça Farners i així us podrem ensenyar tot el que hem après durant aquest trimestre de música!

Ens veiem divendres!!