ACTIVITATS ROBÒTICA DE LA SETMANA

L’aula de robòtica segueix plena de noves construccions!

Us deixem un recull de les activitats realitzades aquests últims dies.

A cicle inicial els nens i nenes de primer aquesta setmana han representat diferents escenes de contes tradicionals. Mireu que originals que han quedat! A segon han treballat les rodes tot experimentant amb construccions de 4 i 2 rodes.

Els i les alumnes de cicle mitjà han estat treballant amb el LEGO Wedo. A tercer han començat a contruiïr en Milo, un robot que ens ajudarà a descobrir diferents coses. Els nens i nenes de quart han representat les 3 fases de la metamorfosi de la granota.

Els més grans de l’escola, els alumnes de cicle superior, han realitzat les següents activitats: A cinquè han construït diferents vehicles i canyes de pescar amb màquines complexes, han descobert i parlat de les parts que els composen.

Els alumnes de sisè han començat a treballar amb LEGO Mindstorms, aquesta setmana tenen les construccions en procés, ja veureu que bé que quedaran!