ACTIVITATS DIGITALS i DE ROBÒTICA

Aquesta setmana a l’escola s’han realitzat diferents activitats digitals i de robòtica. A continuació us expliquem una mica el que hem estat fent.

Com que ja van arribant les festes de Nadal i ho volem tenir tot a punt ja hem començat a posar fil a l’agulla! Aquesta setmana els alumnes s’han trobat amb els seus germans i germanes o han treballat per parelles amb el seu grup bombolla per començar a preparar cosetes. Han sortit idees molt boniques i originals! Esperem que us agradin molt!

A continuació us expliquem també les activitats que s’han realitzat a robòtica durant aquests dies.

A cicle inicial els nens i nenes de primer segueixen treballant amb el pack de Lego “learnie education” aquesta setmana han superat el repte “El Món animal” i han treballat els animals i el seu hàbitat.

A cicle mitjà han estat ben enfeinats pensant com superar els reptes plantejats amb el material de Lego Wedo 2.0. A tercer continuen treballant amb en Milo, un robot que ens ajuda a explorar llocs inhòspits on els científics no poden arribar, aquesta setmana li han construït un sensor. Els nens i nenes de quart han acabat el repte de la metamorfosi treballant l’etapa final: La creació d’una granota.

A cicle superior els alumnes de cinquè han realitzat un martell amb les màquines complexes i han descobert i entès el seu funcionament. Els nens i nenes de sisè han treballat i superat dos reptes ” la oruga” i “la mantis”.