ACTIVITATS DIGITALS DE LA SETMANA

Després de les vacances de Nadal ja hem tornat a engegar amb tots els projectes i les tasques de robòtica i cultura digital. A continuació uns expliquem algunes de les que s’han realitzat aquesta setmana.

A cicle mitjà els grups ja han tornar a treballar per crear i programar diferents màquines amb el material de Lego WEDO. A tercer han començat a treballar la força i els nens i nenes han iniciat la construcció d’una màquina remolcadora. A quart els alumnes han començat a treballar en un helicòpter de rescat.

A cicle superior els nens i nenes de han superat un repte de vehicles amb motor, amb el material de màquines complexes.

I els i les alumnes de han realitzat i programat diferents construccions: un joystick, un robot giratòri, una serp i un peix amb el material de Lego WEDO.

Els grups de 6è també han treballat amb el material de Lego EV3 Mindstorms 6è. Mireu que bé que ha quedat!

A les hores de cultura digital també hem engegat temes i projectes nous. Els nens i nenes de quart han iniciat unes sessions sobre programació creant el joc “cody roby” per començar a treballar de manera senzilla i divertida la programació.

A han començat una activitat sobre l’objectiu 13 (dels objectius mundials per la sostenibilitat): acció climàtica. Aquesta tasca la realitzen amb el google earth i el timelapse, que ens permet veure els canvis en una zona durant un període de temps, això ens deixa veure què està passant en diferents zones del món a nivell geogràfic.