ACTIVITATS DE ROBÒTICA DE LA SETMANA

Aquesta setmana de tanta disbauxa amb el carnestoltes, l’aula de robòtica ha seguit plena de projectes i reptes a assolir. A continuació us expliquem que han estat fent els nostres alumnes!

A cicle inicial, després de fer una sessió de familiarització, ja han començat a superar els primers reptes. Els nens i nenes de primer han hagut de construir un ànec amb unes peces concretes. Els alumnes de segon han superat els reptes A1 i A2 amb la creació d’uns gronxadors.

A cicle mitjà continuen treballant amb el material de LEGO WEDO 2.0. A tercer han construït uns ventiladors i han aprés a programar el moviment de gir. A quart han creat uns sensors de moviment a en Milo el robot amb el que treballen ara.

Cicle superior també han estat ben enfeinats. A cinquè han treballat aspectes bàsics de les màquines complexes i els i les alumnes de sisè han aprés què són les estructures robustes i quines característiques han de tenir a través de la creació d’un simulador de terratrèmols.