ACTIVITATS DE ROBÒTICA

Aquests últims dies  els nens i nenes han estat treballant en diferents projectes a les hores de robòtica. A continuació us expliquem que han estat fent.

A cicle inicial, els nens i nenes de primer han hagut de pensar i construir diferents animals i també han superat el repte “diversitat d’habitatges” i “elements de la ciutat”.  Els i les alumnes de segon han après què són i com funcionen les palanques tot fent construccions per entendre-ho.

A cicle mitjà, els i les alumnes de tercer comencen un nou paquet de reptes, després de setmana santa, aquests dies ha tocat treballar la força a través de construir un vehicle d’arrossegament i les estructures robustes entenent quines qualitats fan que una construcció aguanti més.  A l’aula de quart han superat el repte “agafar objectes” tot creant una pinça i el repte “ajuda i rescat” construint i programant un helicòpter d’emergències.

A cicle superior, a l’aula de cinquè els i les alumnes han començat a treballar vehicles amb motor amb les peces de màquines simples de LEGO. Els nens i nenes de sisè han construït i programat un camió d’escombraries i un goril·la amb el material de lego WEDO 2.0 i han iniciat el treball amb les peces de Mindstorms ev3 fent la base motriu per seguir treballant els propers dies.