ACTIVITATS DE NADAL A L’ESCOLA

Benvolgudes famílies!

Ja acabem el trimestre i marxem de vacances uns dies. A continuació us expliquem algunes activitats que hem fet aquests dies! A més a més al bloc de cada curs podreu trobar més informació del que hem anat fent.

Els nens i nenes d’educació infantil ahir vam rebre la visita del patge reial, ja va veure que tenim a punt uns fanalets que em estat fent aquests últims dies. Aquest matí també hem cagat el tió! Aquesta setmana hem realitzat diferents activitats parlant del Nadal!

A cicle inicial aquests dies hem estat realitzant tasques de Nadal. Els nens i nenes han estat elaborant un fanalet per poder anar a esperar els tres Reis Mags. També han creat una postal de Nadal per poder desitjar Bones Festes a la família. A més a més, han apuntat en un calendari les festes més significatives que es celebraran durant aquests dies. Van fer la carta als reis i el patge reial les va venir a buscar a les diferents aules. A la tarda d’aquest mateix dia, vam fer cagar el tió i ens va cagar molts regals! Finalment, i per acomiadar-nos, van realitzar una gran gimcana al pati de l’escola.

A cicle mitjà aquests últims dies hem fet diferents activitats de Nadal.  Els nens i nenes hem fet uns diorames d’hivern per portar a casa juntament amb un QR que podem escanejar per veure el poema de Nadal ben editat. També hem fet un mural conjunt per il·lustrar el poema que hem aprés i hem visualitzat el curtmetratge Snowman. Avui hem acabat el trimestre participant a la Quina de la classe! n’hi ha que han tingut molta sort i han pogut cantar ben fort, QUINA!

A cicle superior, hem fet racons lúdics, l’amic invisible i regals de Nadal amb material reciclat, hem mirat diferents pel·lícules segons els nostres gustos i hem jugat a la Quina!

BONES FESTES FAMÍLIES!