VIDEOCONFERÈNCIA DE LA LAIA PALAU

El passat divuit d’abril els alumnes de cinquè de l’escola van realitzar una videoconferència amb la Laia Palau. Aquest acte es va realitzar junt amb la jornada esportiva de la selva interior  que es va celebrar el 20 d’abril en diferents instal·lacions del nostre poble.

La Laia Palau, exjugadora de bàsquet de l’ UNI Girona i de d’altres equips, ens va explicar els seus orígens i com ho ha fet per mantenir-se vint-i-cinc anys en l’elit del bàsquet espanyol. Ha guanyat moltíssimes medalles i trofeus, ha viatjat per tot el món i a més ha jugat en equips de fora d’Espanya, entre ells Austràlia. Un aspecte que ens ha xocat força, és que no ha anat mai a la NBA, no hi ha anat perquè no li agrada el tipus de bàsquet que practiquen.

Hem escoltat tots els esforços i sacrificis que ha hagut de fer per arribar al màxim nivell, tot i que ella mai s’havia plantejat viure del bàsquet.

Laia, ens ha agradat molt conèixer més aspectes de la teva vida i ets un referent a seguir. Esperem que tinguis molta sort en aquesta nova etapa que has començat com a directora tècnica de l’UNI Girona.

A l’espai protegit podeu trobar algunes fotos de la jornada esportiva.