SORTIDA AL CASTELL DE FARNERS

Avui, 1 de març, els nens i nenes de primària hem gaudit d’una excursió fantàstica al Castell de Farners. La ruta s’ha iniciat cap a quarts de deu i després de fer més de mig camí hem esmorzat per agafar energia!

Aproximadament, a les 12 del migdia, hem arribat a l’ermita i hem començat una activitat en grups. Consistia en elaborar per grups mandales amb elements de l’entorn. Hem agafat diferents elements de la natura i hem creat unes composicions molt creatives. Si en voleu veure una pinzellada, cliqueu aquí!

Tot seguit, per cursos hem pujat fins la torre del Castell, on hem gaudit d’unes vistes espectaculars!!!

Més tard, hem dinat i gaudit d’una estona de joc. Cap a les 15:00h hem començat a baixar tots els alumnes de l’escola junts.

Ha estat un gran dia i ja estem desitjant fer una altra sortida així!!!

Us deixem aquest enllaç perquè pugueu gaudir de les fotografies que s’han fet al llarg del dia.