PALACAGÜINA

Avui els alumnes de cinquè hem fet una activitat relacionada amb el projecte UNESCO. La nostra escola està agermanda amb una escola de Nicaragua, concretament l’Emmanuel Mongalo i Rubio de Palacagüina.

En aquesta activitat ens han acompanyat 2 membres de l’entitat solidària Soarpal que ens han ensenyat imatges i ens han explicat coses sobre l’escola per tal de conèixer-la més i com està actualment.

Ens han explicat en què s’han invertit els diners que es van recaptar gràcies a la col·laboració de les nostres famílies amb els calendaris solidaris.

Hem tingut la oportunitat de poder fer-los preguntes per poder conèixer millor el seu dia a dia.

Hem rebut cartes dels alumnes de l’escola  Enmanuel Mongalo y Rubio de Palacagüina que llegirem amb molt d’interès. Més endavant, escriurem la resposta a aquestes cartes i seran enviades durant el mes de juliol

Finalment hem gaudit amb mostres musicals tradicionals de Nicaragua.

Aquí trobem un recull de fotografies de l’activitat.