L’ATLETISME

Durant algunes sessions, l’alumnat de sisè hem treballat i  practicat atletisme. L’atletisme és un esport que agrupa diferents disciplines i es treballen  sobretot els desplaçaments, els salts i els llançaments.  Hem practicat proves de velocitat, de resistència, salts de tanques a diverses alçades, salt de llargada, llançament de vòrtex, llançament de disc i curses de relleus amb els testimonis. Hem après que si no ho fem bé la prova pot ser nul.la i això vol dir que hem d’estar molt concentrats.

En la  última sessió, ens han vingut la Carme i en Marc del club atletisme Farners i hem pogut gaudir d’una sessió a la nova pista d’atletisme, allà hem practicat el salt de llargada en el fossat de caiguda, salt de tanques ( els que ens hem atrevit hem saltat les tanques més altes) i per últim hem fet una cursa de relleus.

L’alumnat de sisè C, encara no hem pogut realitzar aquesta última sessió, però estem pendent de fer-la.

Ens ho hem passat molt bé!

Podeu veure algunes  fotos a l’espai protegit.