JORNADA ESPORTIVA MUNICIPAL DE SISÈ

El passat nou de novembre  els alumnes de sisè de les tres escoles de Santa Coloma de Farners vam celebrar la trobada esportiva municipal a les instal·lacions de la Nòria i el camp de futbol del poble.

Vam conèixer nens i nenes de la nostra edat del poble ja que ens van barrejar amb equips diferents  i vam practicar els següents   jocs i esports: el futbol, l’ handbol, l’ hoquei, el bàdminton, el colpbol, el bàsquet, jocs de bàsquet, l’atletisme i el mataconills per equips. Alguns d’aquests esports ens van canviar les normes perquè  fossin menys competitius. Tots aquests esports ens els van explicar els alumnes de tercer d’ESO de la Salle.

Tot va anat molt bé, vam jugar i gaudir d’un dia fantàstic d’esport.

Podeu veure les fotos a l’espai protegit.