HALLOWEEN TIME

Aquesta setmana l’alumnat de quart  hem realitzant diverses activitats de HALLOWEEN. Per això hem treballat les quatre destreses de la llengua: Listening (escoltar), Speaking (parlar), Reading (llegir) i Writing (escriure). Hem escoltat i ballat una cançó sobre diferents disfresses en una «Halloween party». Ens ha agradat molt la sessió d’ART en la qual hem confeccionat un «Halloween bracelet» tot seguint unes instruccions. No cal dir que hem repassat i ampliat vocabulari i estructures.  Ens ho hem passat bé!