ARTISTES A L’INICI DE CURS

Al llarg d’aquest primer mes els alumnes de sisè han estat creant diferent obres d’art.

Primer, i coincidint amb la festa major del poble, van idear un cartell publicitari donant a conèixer les dates i actes més importants de la festa. Va ser una tasca per parelles i van crear cartells realment enginyosos i creatius!

Després d’aquesta activitat, els alumnes es van endinsar al món del doodle. Els doodles són dibuixos de qualsevol cosa, concreta o abstracta, que es fan mentre l’atenció està ocupada en una altra cosa. Són dibuixos simples que poden tenir un significat representatiu concret o que poden estar compostos només per línies aleatòries i abstractes. És una tècnica realment interessant! I l’alumnat ha gaudit molt deixant fluir la seva imaginació.

Perquè us feu una idea de la feina que han fet, us deixem enllaçades algunes imatges. Esperem que us agradin!!!