Tasques recomanades 9

Famílies, us passem 3 tasques recomanades:

Fem un gràfic!

Fem un conill!

Fem de poetes!

Si teniu problemes per poder veure algun vídeo o presentació, us recomanem que proveu de fer-ho a través d’un altre navegador o fins i tot (i si és possible), a través d’un altre dispositiu.

Si tot i així no ho aconseguiu, podeu enviar-nos un correu:

primerssdh@santsalvadordhorta.cat                      segonssdh@santsalvadordhorta.cat

*Recordeu que els alumnes que reben el suport de la mestra d’Educació Especial, tenen més propostes d’activitats adequades al seu nivell, a l’apartat d’Educació Especial.

Aprofiteu aquests dies de Setmana Santa i de confinament (del 6 al 14 d’abril) per relaxar-vos, llegir, jugar, fer esport, trucar als amics, familiars… tal com aneu fent fins ara.

També us animem a fer alguna mona de Pasqua i, si us ve de gust, la podeu compartir al correu  de l’aula.

Desitgem que passeu una bona setmana! Ens retrobem el proper dimecres 15 d’abril al blog de l’escola.

Tutors de CI