L’HOQUEI

Aquest segon trimestre l’alumnat de cinquè hem començat a treballar l’hoquei a les hores d’educació física. L’hoquei és un esport d’equip diferent als altres perquè es juga conduint  una bola amb  un estic de fusta amb l’objectiu de fer gol a la porteria contrària. Hi ha diferents   modalitats  d’hoquei ( patins, herba, gel, línia, sala, unihoquei i adaptat). Nosaltres hem practicat hoquei adaptat sense patins i amb compte perquè hem jugat sense proteccions. Ens hem trobat que hi ha alguns alumnes que tenien un domini amb l’estic i la pilota  que d’altres nens no tenien, això és degut a que és l’ esport que han practicat des de ben petits, però això no ha estat cap problema perquè ens han ajudat  a progressar i ens han ensenyat diferents elements tècnics.

Ens ha agradat molt compartir i practicar aquest esport amb els companys de la classe!