FESTA DE L’ESCOLA: SANT SALVADOR.

Finalment, els nens i nenes de l’escola, mestres i personal, hem pogut gaudir del dia de la nostra escola, la FESTA DE SANT SALVADOR. Tot i adaptar les activitats al temps inestable, podem dir que ens ho hem passat d’allò més bé.

Hem gaudit de les activitats del matí: activitat de St. Salvador on hem treballat la seva biografia, esmorzar de coca amb xocolata i la rua per l’escola i rodalies amb l’acompanyament dels gegants i la batucada. Al pavelló hem ballat les daneses tradicionals que cada curs s’havia preparat.

Per acabar a la tarda els nens i nenes de tercer han ballat amb els Atrapasomnis i els de quart han gaudit de l’espectacle de màgia d’en Nil Matamala.

La jornada ha estat molt divertida i completa!

Podeu veure fotografies a la secció protegida.