DotPiano

L’alumnat de 3r hem descobert i treballat amb DotPiano. No tothom pot tenir un piano a casa, però gràcies a Dot Piano, sí que podem practicar amb aquest instrument. Concebut com un “instrument musical visual”, funciona únicament per internet i només requereix que l’obrim en un navegador i comencem a tocar les tecles de l’ordinador. Als altaveus es reproduiran notes i a la pantalla apareixeran punts de llum, que ens permeten doncs escoltar i mirar les nostres obres.

Amb aquest singular instrument, a més, ens permet enregistrar les composicions que fem i compartir-les amb la resta de la classe. Nosaltres hem creat un Padlet amb les nostres composicions que podeu escoltar al Classroom de 3r.