DIA INTERNACIONAL DE L’EDUCACIÓ

L’Assemblea General de les Nacions Unides va proclamar el 24 de gener Dia Internacional de l’Educació.

Cal una educació de qualitat (ODS 4), inclusiva i equitativa per a tothom amb oportunitats d’aprenentatge al llarg de tota la vida.

Actualment, 244 milions de nens i joves estan sense escolaritzar i 771 milions d’adults són analfabets.

Aquest any La UNESCO vol dedicar aquest cinquè Dia Internacional de l’Educació a totes les nenes i dones de l’Afganistan que es veuen privades d’aquest dret.

A l’aula hem treballat aquest dia a partir de la següent pregunta:

-QUÈ SIGNIFICA PER A TU ANAR A L’ESCOLA?

A continuació hem visualitzat una notícia sobre com viuen les nenes a l’Afganistan i ho hem complementat amb una vídeo sobre una experiència dels camins per anar a l’escola.