4t – XX TROBADA DE CORALS

Els alumnes de 4t de l’escola el dimecres 15 de març van participar a la XX Trobada de Corals 2023. El concert titulat “Més pau, menys desigualtat” va ser en format de noticiari i es va celebrar a l’Auditori de Santa Coloma de Farners juntament amb altres escoles de la comarca de la Selva.

La classe de 4tB va interpretar la cançó “Podries”, el poema de la Joana Raspall musicat pel grup femení Roba Estesa. La classe de 4tA van cantar “Escriurem sobre els murs” la versió catalana de Kids United. També vam tenir els nostres presentadors abans de les cançons, dos solistes i dues ballarines.

Al migdia vam dinar i jugar al Parc de Sant Salvador i a la tarda vam gaudir de l’espectacle “Danses per la Pau” de la companyia Bufanúvols al pavelló de la Nòria. Teniu les fotos a l’espai protegit.

Feia setmanes que ens preparàvem per l’ocasió i pujar a un escenari no és gens fàcil, per tant, us donem l’enhorabona a tots i a totes!