“THE CODE WEEK”

Aquest any s’ha celebrat del 7 al 22 d’octubre. Durant aquestes dues setmanes els i les alumnes de 1r a 6è han estat treballant amb el programa del “code” a l’hora de cultura digital.

Han superat diferents reptes com la creació d’un joc de pilota, superar laberints, aprendre a utilitzar el programa.

A la setmana “Code” hi participen alumnes de tot el món. Podeu consultar-ho al mapa de la web on tothom pot penjar quines activitats farà per la setmana de la programació.

Si els nens i nenes volen, poden seguir participant-hi des de casa. Han de clicar la imatge del “code” en el lateral del blog del seu curs i entrar amb l’usuari i contrasenya que tenen a l’agenda.