PROJECTE: Reciclatge i canvi climàtic

Aquest tercer trimestre, els alumnes i les alumnes de segon vam començar a treballar el projecte: Reciclatge i canvi climàtic.

Fins ara, hem anat fent diverses activitats: reflexionar a partir de vídeos i imatge reals, repartir deixalles al contenidor adequat, parlar de les diferents accions que impliquen les 3 R…

Aquesta setmana hem descobert la següent aplicació: RESIDU, ON VAS? i hi hem estat treballant.

D’aquesta manera, si algun dia teniu algun dubte de saber on va un residu la podeu consultar.

Properament, farem una activitat molt xula, per això necessitem que cada infant porti un pot de vidre amb el Tap.

Ha de ser un pot de llegums, mel, mermelada… BUIT I SENSE ETIQUETA.