Pau Casals i el violoncel

Aquesta setmana, coincidint amb la celebració del DENIP (Dia Escolar de la No Violència i la Pau) hem conegut a un gran músic català, en Pau Casals (1876-1973).

Pau Casals va ser un violoncel·lista, pedagog i director d’orquestra molt famós a tot el món. Va néixer a el Vendrell, prop de Tarragona, fa gairebé 150 anys. De petit va anar a estudiar música a Barcelona i va arribar a ser el millor violoncel·lista de tot el món. Sempre va voler transmetre el seu amor per la música, per Catalunya i per la pau.

A l’aula hem mirat el vídeo de l’InfoK per conèixer-lo millor i ,aprofitant l’ocasió, ens ha visitat un violoncel de veritat. Podeu veure les fotos als articles protegits de 1r, 2n, 3r i 4rt.

També hem escoltat “El cant del ocells”, que és la cançó tradicional catalana que interpretava al començament de tots els seus concerts des del seu exili.