LA VOLTA AL MÓN DE SANT SALVADOR

El divendres 15 de juny a 2/4 de 7 de la tarda a l’escola vam celebrar el final de curs acompanyats de les famílies amb l’espectacle “La volta al món de Sant Salvador”. A l’acte hi vam participar tots els alumnes des de P3 fins a 6è.

Amb una adaptació de la cançó dels dibuixos de Willy Fog vam començar l’espectacle formant les inicials de l’escola (SSDH) i la coral interpretava la cançó conjuntament amb la resta dels nens i nenes.

Es van fer actuacions relacionades amb els continents i països que hem treballat a les diferents classes durant tot el curs. El cicle infantil ha viatjat per Europa (P3 a França, P4 a Itàlia i P5 a Anglaterra), el cicle inicial per Amèrica (1r a Costa Rica i Jamaica i 2n a Estats Units i Brasil), el cicle mitjà per Àsia (3r a la Xina i 4t a la Índia) i el cicle superior per Àfrica (5è Egipte i 6è Sud-Àfrica).

Els alumnes de 5è van tenir un detall pels alumnes de 6è que ja marxen de l’escola i els van fer una cançó de comiat.

Finalment tots els nens i nenes conjuntament vam acabar interpretant altra vegada la cançó: La volta al món de Sant Salvador tot ballant i cantant i vam desitjar un molt bon estiu a tothom.

Si voleu veure les fotos i els vídeos de la festa, ho podeu fer a l’apartat de fotos protegit amb contrasenya de la web.