FIL MUSICAL SETEMBRE

Hola nens i nenes!

Aquest any és el centenari de l’escola i per això volem que el fil musical sigui especial.

Ja sabeu que el fil musical sona cada matí, a l’hora del pati i quan entrem a la tarda.

Cada mes sonarà una música diferent relacionada amb les dècades del centenari. Com que l’escola es va inaugurar l’any 1920, aquest setembre comencem amb una música de la dècada dels anys 1920-1930. Concretament la cançó és de l’any 1928 i es diu “Fireworks” (focs artificials). Va ser composada per Claence Williams i Spencer Williams. Més tard Louis Armstrong and His Hot Five la van popularitzar.

De tant en tant, el fil musical variarà segon les festes populars que celebrem durant l’any a l’escola i a Santa Coloma. Per exemple, aquesta Festa Major ha sonat “Festa Major” del grup català La Trinca.

1. Anna

M’agrada molt que ho pengeu! El meu fill de seguida ha reconegut la de L. Amstrong! Que bé. M’ha anat bé perquè no l’escolto mai i ell no m’ho sap dir… ?