ELS RACONS D’ENRIQUIMENT

A Cicle Inicial ja tenim preparats els racons d’enriquiment a les aules.

La gran diversitat d’alumnes que formes les nostres aules, ens han portat a preparar, un curs més, els RACONS D’ENRIQUIMENT.

Aquests racons ens ajuden molt, sobretot per alumnes amb altes capacitats, per aquells alumnes que són ràpids en acabar la feina o bé perquè necessiten un material específic.

Amb els racons treballem l’autonomia de treball, la seguretat, la confiança en si mateix, la motivació, i aprenen a gestionar la proposta de tasques extres a fer i adquireixin noves estratègies per poder seguir amb els aprenentatges.

Els proposem una gran varietat d’activitats que anem canviant:

• Activitats de creació i imaginació.
  • Activitats de lògica i raonament.
  • Activitats d’eficàcia lectora.
  • Jocs matemàtics.
  • Activitats manipulatives.
  • Activitats d’investigació.
  • Tasques de recollida de dades.
  • Activitats de representació.