3r. INSTRUMENTS DE CORDA

Els alumnes de tercer fa dies que estem aprenent moltes coses sobre els instruments de la família de corda. Ara ja els sabem classificar entre els de corda fregada, percudida i pinçada. Avui a l’aula de música l’Aleix, la Jana i la Berta ens han regalat una petita audició, cadascú amb el seu instrument de corda. Tots ells són alumnes de l’escola Municipal de Música Josep Carbó, de Santa Coloma de Farners.

• L’Aleix i la Jana toquen el contrabaix i el violoncel, que són instruments de corda fregada.
  • La Berta i la Lola toquen el piano que és de corda percudida, tot i que a l’aula tenim un teclat.

Enhorabona músics de 3r!