3r. Concert alumnes EMM Josep Carbó

Aquest matí tots els alumnes de 3r hem anat a l’Auditori a escoltar un concert molt especial.  L’Escola Municipal de Música Josep Carbó de Santa Coloma ens ha convidat a escoltar un concert on els músics eren els alumnes que fan aquesta extraescolar musical. Hem pogut veure un duet de contrabaix i violoncel, un grup de cambra d’instruments de corda i piano, un combo i la coral de l’escola.

Entre els músics hi teníem a 4 companys de la nostra classe: L’Elena, la Jana, l’Aleix i la Berta. També hem pogut escoltar la Maria P. cantant i tocant la guitarra elèctrica i l’Abril G. amb el piano.

Ens ha agradat moltíssim! Enhorabona!

Teniu fotos i vídeos del concert a l’espai protegit!