PLA DE TREBALL

L’alumnat de Cicle Inicial ja hem començat amb el Pla de Treball!!

A l’inici de cada Pla de Treball es presenten un conjunt de tasques de català, castellà, matemàtiques i hàbits que s’hauran d’anar realitzant durant un temps determinat a les sessions del Pla de treball tal i com ho especifica a l’horari de cada aula.

Amb aquesta metodologia de treball es fomenta l’autonomia, organització, responsabilitat en totes les tasques que es presenten.

D’aquesta manera també es respecta el ritme d’aprenentatge de cada alumne/a…..

Periòdicament, els vostres fills i filles portaran la plantilla del pla de treball a casa perquè veieu què s’ha anat fent, l’haureu de signar i retornar a l’escola el proper dia.

Feu una ullada a l’espai protegit     del vostre curs i veureu les diferents activitats que hem anat realitzant!