PROJECTE ODS i NOMS DE LES AULES

Hola famílies!

Aquest inici de curs vam posar nom a les nostres aules. Aquest any estan relacionats amb ocells. Vam conèixer i explicar l’ocell: vam escoltar quin soroll fa, on viuen, què mengen, com són, etc. i al final el vam dibuixar per exposar a l’aula.

Aquests ocells fan referència als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i tenen relació amb el lema de l’escola d’aquest any: “Per un futur sostenible”. Cada ocell està relacionat amb un ODS així que comencem treballant el nostre per acabar coneixent els de la resta d’aules de l’escola!

Així és com ens diem:

• 1r A: Guira
  • 1r B: Picot Negre
  • 1r C: Picot Garser Gros
  • 2n A: Sisó
  • 2n B: Tórtora

La Guira està relacionada amb l’Objectiu 16: Pau justícia i institucions sòlides; el Picot Negre i el Picot Garser Gros estan relacionats amb l’Objectiu 8. Promoure el creixement econòmic sostingut, inclusiu i sostenible, l’ocupació plena i productiva i el treball digne per a tothom; el Sisó està relacionat amb l’Objectiu 2: Fam 0; i la Tórtora està relacionada amb l’Objectiu 12: Garantir models de consum i producció sostenible.

Feu una ullada a l’espai protegit     del vostre curs!

Som-hi!