PROJECTE: ANIMALS VERTEBRATS

Aquest trimestre l’alumnat de 1r hem estat treballant el Projecte: Els Animals vertebrats.

A partir d’activitats en parelles, vídeos, imatges… hem anat coneixent els diferents grups d’animals i les seves caracterítiques.

També hem fet de petits investigadors amb els llibres, imatges…. que els nens i nenes van anar portant a l’escola.

Així doncs, vam crear grups de treball per fer un lapbook de la granota, l’àguila, el dofí, el cocodril, el tauró i el lleó.

Feu una ullada a l’espai protegit     del curs i veureu com hem anat treballant!