LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA A PRIMER

Il·lustració de Joan Turu

Famílies! Avui dediquem aquest espai a un lloc de l’escola que agrada moltíssim als nens i nenes de primer: la biblioteca.

L’alumnat de primer ja coneixia aquest espai, però aquest curs el gaudeixen d’una manera diferent, ja que tots i totes ja estan molt engrescats/des en l’aprenentatge de la lectura. Així doncs, ara no només hi anem a escoltar contes, sinó que són ells i elles els que també s’entretenen a buscar aquells contes que més els pot agradar i descobrir-los en primera persona.

La biblioteca de l’escola és un espai que va molt bé per tal que els infants es familiaritzin amb les diferents tipologies de llibres i contes i també perquè vagin descobrint els seus gustos literaris. A més a més, fomentem un clima tranquil, aprenen a estar atents/es i concentrats/des i      afavorim la imaginació i creativitat dels més petits i petites.

Així doncs, us animem que visiteu llibreries i biblioteques i que a casa tingueu un raconet de lectura pels vostres fills i filles. Segur que ho gaudireu tota la família!

Aquí us deixem algunes fotos dels nens i nenes de primer a la biblioteca de l’escola.