MATERIAL DE SUPORT

Estimades famílies,

Us ofereixo aquestes activitats per a segon, a més de les recomanacions anteriors que vaig penjat, amb la voluntat de servei que creiem que hem de tenir cap als nostre alumnat i les seves famílies. El meu l’objectiu és reduir al màxim els efectes que pot comportar l’aturada de l’escola aquests dies.

Us adjunto activitats de matemàtiques, llengua catalana i llengua castellana que seria recomanable que duressin tota la 1ª setmana, espaiant-les en el temps.  No passeu mai de 45′-1 hora de treball seguit i millor fer-ho en dos cops al dia que no 1 de sol. Les de llengua catalana i matemàtiques estan dividides en tres nivells, segons les necessitats de cada alumne/a.

Espero que tot torni a la normalitat el més aviat possible. Cuideu-vos molt i sigueu responsables. Penseu que és un gran moment per a ensenyar als vostres infants la importància de fer un treball en equip, de tenir un objectiu comú pel bé de tothom.

Una abraçada,

Míriam

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *