La nostra història

L’actual col·legi d’Educació Infantil i Primària Sant Martí va ser inaugurat al novembre de 1967.

Al principi va funcionar com una escola graduada formada per sis unitats de nens situades al pavelló A i sis unitats de nenes situades al pavelló B.

Uns mesos més tard es van afegir al col·legi cinc unitats existents al carrer Escoles i que funcionaven amb el nom de Graduada San Ramón.

El curs 1971/1972 es van afegir 4 unitats més: 2 de nens i 2 de nenes, fins arribar a les 20 classes des dels 4 fins als 14 anys (P-4 a 8è).

El curs 91/92 va començar a funcionar l’aula de P-3 i es van construir les aules que ara són la biblioteca i l’aula d’informàtica.

Al començament del curs 96/97 van entrar en funcionament el menjador i l’aula de psicomotricitat.

Finalment, durant el primer trimestre del curs 2002/2003 es van inaugurar el gimnàs i les obres de millora de tota l’escola (calefacció, fusteria, sistemes elèctrics, ascensors, etc.)