L´Hort de Sant Martí

A l’escola, els alumnes de primer es fan càrrec d’un petit hort que hem creat entre tots, té com a objectiu principal treballar la cooperació en els infants i la seva autonomia aprenent a tenir cura de les plantes.
És una eina d’educació mediambiental per contribuir al desenvolupament individual i social. Estar en proximitat amb la natura i compartir experiències amb els companys, afavoreix el seu benestar emocional.
Tenim una màquina de compostatge per descompondre la matèria orgànica que produïm a l’escola i així obtenir un adob natural. A tota l’escola hi ha cubs d’escombraires específics per a les restes orgàniques (restes i pells de fruites) que és el que després utilitzem per produir l’adob. D’aquesta manera, som autosuficients i cuidem de l’hort amb productes naturals.