PREINSCRIPCIÓ 21-22

Benvolgudes famílies:

Aquest any la preinscripció serà diferent als anys anteriors, ja que la presència al centre no serà possible.

Serà de manera telemàtica; amb suport informàtic: ordinador, tablet, mòbil o amb certificat digital.
Recordeu que els alumnes que facin la preinscripció i tinguin germans/es al centre matriculats/des ens heu de demanar un certificat per adjuntar-lo a la preinscripció.
Us enviem l’enllaç a la informació que ha preparat el Departament d’Educació, perquè veieu d’una forma fàcil i entenedora del pas a pas de la sol·licitud:
  • calendari
  • punts de baremació,
  • documents ….

Tota la documentació que afegiu per als punts de baremació els heu de tenir al dispositiu que fareu servir per a la preinscripció, ja que serà adjuntada dins de la mateixa sol·licitud.

Dins el mateix enllaç també tindreu accés a la preinscripció.

PORTES OBERTES CURS 21-22

Apreciades famílies.

Per a tots i totes els que no heu pogut venir a les nostres Portes Obertes i voleu conèixer el nostre Projecte Educatiu, aquí teniu la presentació:

25 IMPERDIBLES

La setmana passada no vam deixar passar l’oportunitat de gaudir amb els “25 imperdibles”, 25 àlbums il·lustrats amb 25 objectes relacionats… Una activitat preciosa que vam gaudir, gràcies a aquest material cedit per Rosa Sensat, des dels infants d’educació infantil fins als grans de l’escola!… Llegeix més»

CASTANYADA 2020 1r

Famílies! Per fi podem començar a ensenyar-vos com aprenem a l’escola i les activitats tan engrescadores que fem 😄I la millor manera per a iniciar-nos a la web aquest curs 2020-21 és amb la CASTANYADA!!

Aquest curs tan especial no hem volgut deixar de riure i divertir-nos fent activitats per a seguir amb la cultura que envolta aquesta festa. Al matí hem fet una GIMCANA CASTANYERA per a ajudar a la senyora castanyera a trobar les peces de roba que necessitava.

Després, hem fet una castanyera amb un rotlle de paper de WC, tot deixant volar la nostra imaginació. I per la tarda, amb molta il·lusió, ens ha visitat la castanyera i ha ballat i cantat amb nosaltres. Un dia complet d’emocions i riures 🍄🌰🍂🍁

HEM DESCOBERT UN ALTRE TEATRE

Durant aquest curs ens havíem preparat per estrenar la nostra gran obra de teatre com cada any, sentiments de por, vergonya, nervis i il·lusió entre d’altres ens han acompanyat i per un parell de setmanes, aquesta vegada,  forces majors ens han barrat el pas de gaudir tots junts representant l’obra a l’Ateneu.

Però vet aquí que una vegada el drac, els vilatans i vilatanes, el rei, la reina, la princesa, el metge, els cavallers, els soldats, les bruixes, les fades i la Jordina,  juntament amb els pares i mares estaven disposats a no permetre que tot l’esforç i la il·lusió quedessin en res,  i hem pogut fer un petit gran muntatge on podem mostrar-vos cinc cèntims dels que hagués pogut ser, fora l’escenari, el maquillatge, el vestuari, la música, els focus, el decorat però amb moltes ganes i il·lusió.