XXI TROBADA CORALS

Avui dijous l’alumnat de 5è ha participat a la XXI Trobada de Corals d’Educació Infantil i Primària.

El fil conductor de la cantata és la història d’una nena que arriba a un antic far fugint de la guerra i que omple de llum i de contingut la vida entristida d’un vell savi que hi viu. Ella ens durà per l’acolliment, el reconeixement de la diversitat, l’art, l’educació, la música, els llibres, l’amor, la necessitat de la pau i de poder compartir una terra per aspirar a un nou futur més lliure i just.

Us deixem el vídeo de les cançons en què el nostre alumnat ha participat, i esperem que el gaudiu igual com ho han fet ells!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *