Què fem? Com ho fem?

Treballem en l’organització d’activitats extraescolars, esportives, lúdiques i culturals procurant complementar l’activitat de l’Escola.

Les funcions principals de l’AFA són:

• Ser l’enllaç entre l’Escola i els pares i per tractar temes que afecten a l’Escola.
  • Gestionem, organitzem i participem en la gran majoria d’activitats que es realitzen a l’Escola.
  • Gestionem les activitats extraescolars, tallers, festes i servei d’acollida.
  • Gestionem conjuntament amb Dinàmic i Can Quim el funcionament del menjador.
  • Administrem i gestionem els diners aportats per tots el socis de l’associació.
  • Paga per avançat i/o gestiona el pagament de compra i venda de xandalls i d’altres materials que necessita l’Escola.

L’AFA administra els diners que tots els pares i mares aporteu per tal de cobrir necessitats del centre:

• Donacions a l’escola (material didàctic, material audiovisual,…).
  • Castanyada, Sant Jordi.
  • Canguratge per les xerrades
  • Festa de fi de curs.