Menjador escolar

L’escola ofereix menjador escolar als dos recintes que conformen el centre: un a Educació Infantil i un altre a Educació Primària. L’horari d’atenció als alumnes comprèn el període de temps que hi ha entre el final de la sessió matinal i l’inici de la sessió de tarda. Les monitores i els monitors mantenen un contacte diari amb els professors intercanviant informació d’interès sobre els alumnes.

L’empresa que ens serveix el càtering es diu Can Quim i és de Premià de Dalt.

El preu del menú per a aquest curs és 6,50 € pels alumnes fixes i 7 € pels esporàdics.

El Pla Anual de Menjador Escolar marca les actuacions que s’hi portaran a terme al llarg del curs i de les quals una Comissió del Consell Escolar vetlla per la seva correcta aplicació.

Per a posar-se en contacte amb les coordinadores del Menjador, el seu telèfon és:

Coordinació Sant Cristòfol Infantil: 665981016
Coordinació Sant Cristòfol Primària: 651636840

Per gestionar la baixa per malaltia d’un usuari o usuària fix de menjador o demanar una dieta de règim, heu de trucar al telèfon de la coordinació del menjador que correspon al vostre fill o filla de les 9:00 a les 9:30 hores, després d’aquesta hora no s’abonarà la quota corresponent al dia o dies, ni es podrà garantir que es pugui tenir l’àpat de règim per l’hora de dinar.
Per gestionar la baixa per malaltia d’un usuari o usuària fix de menjador, si ho sabeu amb antelació, també podeu gestionar-la a l’adreça de correu electrònic: avuinoemquedoadinar.stc@gmail.com, abans de les 9 del dia que us interessi.
Per assistir de manera esporàdica es pot contactar amb les coordinadores del servei i fer la compra dels tiquets corresponents.
Si teniu interès a fer ús de l’espai de menjador de l’escola podeu fer la inscripció en línia a través de la web de l’Associació Dinàmic: www.viudinamic.org

MENÚ ESPAI DINÀMIC

MENÚ D’ABRIL