Qui Som?

L’Associació de Famílies d’Alumnes la formem, amb caràcter optatiu, totes les famílies de l’Escola i és gestionada per la Junta de l’AFA. La Junta Directiva és un subconjunt de pares i mares que volen participar més activament en les qüestions que tracta i en les decisions que pren l’AFA. Es reuneix tant per anar fent el seguiment de les activitats que organitza i de les seves comissions, com per tractar els temes que són d’interès per part dels pares i mares. L’òrgan executiu de la Junta està format pel President, la Vicepresidenta, la Secretària, la Tresorera i els Vocals, els quals són elegits democràticament per l’Assemblea cada quatre anys si no hi ha modificacions. La Junta es reuneix el primer diluns de cada mes a les 18:00 h. de la tarda, a l’Escola i és oberta a la participació de tots els pares i mares.

Actualment els membres de la junta són:

• Presidenta: Miriam Reyes
  • Secretària: Mati Matallana
  • Tresorera: Dolo

L’Assemblea General és l’òrgan sobirà de l’associació; està constituïda per tots els pares i mares de l’AFA. Es reuneix un cop durant el curs en sessió ordinària per a revisar l´estat de comptes, el funcionament de les diverses activitats de l’AFA i tractar els temes que afectin a la comunitat educativa. Sempre que es consideri convenient, l’òrgan de govern pot convocar l’assemblea general amb caràcter extraordinari.

L’AFA intenta sempre oferir els serveis més adequats a les necessitats de cada moment. Per tal d’optimitzar recursos i distribuir la feina, s’organitza en diferents grups de treball.