I3: PINTEM COM LA YAYOI KUSAMA

A Educació Infantil estem treballant la pintora Yayoi Kusama, que es caracteritza per posar molts cercles de colors en les seves obres.
A la classe d’I3 hem estampat cercles de molts colors a sobre dels nostres noms fets amb cinta adhesiva. Un cop seca la pintura… Llegeix més»

6è: HIGIENE BUCODENTAL

Aprofitant la visita de les sanitàries del CAP de Premià de Mar per fer la revisió bucodental als i a les nostres alumnes de 6è, ens van fer una xerrarada sobre com netejar-se bé les dents. I s’ha de dir que el nostre alumnat aprova amb molt… Llegeix més»

I5: FEM EL NOSTRE MERCAT

Al llarg d’aquest segon trimestre, a I5 hem estat parlant i descobrint coses sobre el mercat, les seves parades i el menjar que hi podem trobar.
Després de visitar el mercat municipal de Premià de Mar, vam fer 4 grups cooperatius i cada grup es va… Llegeix més»

AULA D’ACOLLIDA: PARAULES BONIQUES

L’alumnat d’aula d’acollida volem que tota l’escola pugui participar en les diferents activitats que fem a l’aula, per aquest motiu hem creat aquesta proposta: PARAULES BONIQUES PENSADES PER L’ALUMNAT DE L’ESCOLA SANT CRISTÒFOL.
Clica aquí

MIRADES CAP A LA IGUALTAT

Aquest divendres hem treballat el DIA DE LA DONA amb un seguit d’activitats.
A EI hem ofert una sèrie de joguines estereotipades i els hem deixat escollir una. Els hem demanat que ens expliquessin perquè les han triat i a partir d’aquí s’ha fet una reflexió… Llegeix més»

A I4 TREBALLEM DE VALENT EL GRAFISME

ELS NENS I NENES D’I4 TENEN MOLTES GANES D’APRENDRE A ESCRIURE PARAULES I  NOMBRES.  ÉS PER AIXÒ QUE A RACONS TREBALLEM DE VALENT APRENENT. MOLT BÉ CRACS!
VOLEU VEURE COM HO FAN? ATENCIÓ!

CI: VISITEM EL MUSEU PICASSO

Les nenes i els nens de cicle inicial hem anat a visitar el Museu Picasso. A l’escola, hem estat treballant la seva vida i algunes de les seves obres segons l’època de la seva vida per la qual estava passant, ja que, Pablo Picasso, pintava… Llegeix més»

6è: TALLER QUI VEU EL MEU PERFIL?

La Doua, que és advocada i treballa per la Diputació, va venir la setmana passada a les classes de 6è per fer-nos unes xerrades de prevenció en l’ús de les xarxes socials i sobre la importància de la gestió de les nostres dades a internet.… Llegeix més»

4T: FEM ROBOTS AMB MATERIAL RECICLAT

Els i les alumnes de 4t han elaborat un robot amb material reciclat. Prèviament han dissenyat i han pensat pas a pas què necessiten per fer-ho.
Aquí podeu veure les fotos

6è Volei Platja

Divendres al matí vem poder gaudir d’una activitat a la platja organitzada per l’ajuntament de Premià de Mar i Svat. El volei platja és un esport molt espectacular perquè s’hi juga en un espai natural i s’ha de comptar amb la col·laboració de totes i… Llegeix més»

6è Jornada a l’institut IPM

L’alumnat de 6è visita l’institut en una jornada amb moltes preguntes i respostes. Es tracta d’una de les activitats que formen part de la coordinació entre l’escola i l’institut. Va servir per generar coneixements, resoldre dubtes i eliminar molts neguits de cara al nou curs… Llegeix més»

5è: Sortida a Torre Balldovina

La setmana passada vam realitzar una visita al Museu Torre Balldovina de Santa Coloma de Gramenet com a part del nostre estudi sobre la prehistòria. Durant la visita, vam tenir l’oportunitat d’aprendre sobre la forma de vida dels humans en aquella època, així com els… Llegeix més»

EI: ANEM AL TEATRE AMISTAT

Els nens i nenes d’Educació Infantil hem anat al teatre Amistat per veure el teatre de titelles “Contes del Binomi”, on ens han explicat 4 contes a partir d’unes paraules que han portat els nens i nenes.
Aquí teniu unes fotos

L’HIVERN MUSICAL D’I3

A música, la bossa màgica de l’hivern ha vingut carregada de sorpreses!
Hem pogut conèixer al Senyor Hivern, que ens ha ajudat a cantar i ballar i també ens ha presentat a Antoni Vivaldi i el fragment de l’Hivern, composició que forma part de les 4… Llegeix més»

3r PROJECTE ARRELA’T (SORTIDA)

Els nens i nenes de 3r hem treballat el projecte arrela’t que ens ha servit per descobrir moltes coses interessants del nostre poble.
Per finalitzar el projecte hem fet una sortida a Can Manent, on l’Eloi, que sap moltes coses, ens esperava.
Tot i que la masia… Llegeix més»

CS: TALLER HABILITATS SOCIALS

La Paula va venir a les nostres classes per plantejar-nos uns reptes i situacions per posar a prova quins recursos i habilitats fem servir per relacionar-nos amb tothom. Va ser sorprenent comprovar la importància de la forma de comunicar-nos i del coneixement de l’altre per… Llegeix més»

ROBÒTICA A CICLE SUPERIOR