“El propòsit de l’educació és mostrar a la gent com aprendre per si mateixos. L’altre concepte de l’educació es adoctrinament”   Chomsky

MARDEVENTS

Aquest curs, per la pandemia que hem patit, no es va poder fer el Concert de Cloenda que teniem previst a l’Espai l’Amistat.

És per això que l’Escola de Música vol compartir amb tots nosaltres aquest vídeo.

És una petita mostra del projecte Mardevent que es realitza… Llegeix més»

TRÀMITS SOL·LICITUD BECA MENJADOR

Benvolgudes famílies,
Us transmetem la informació per a poder sol·licitar la beca menjador.
L’OAC us ajudarà a tramitar la sol·licitud, tant presencialment com per telèfon o mail. Degut a l’actual situació us recomanem poder fer la tramitació de manera no presencial. Si necessiteu ajuda, no dubteu en… Llegeix més»

MÀSTER-XEFS

La Patri i els/les seus /seves alumnes de tercer ens han preparat un llibre de receptes genial.
Mireu, mireu què bé que ho han fet  i………. a posar-les en pràctica!!!!!
Nyam, nyam.
LLIBRE DE RECEPTES

ORIENTACIONS FAMILIES ALUMNAT NESE

Aquests dies estan sent molt complexos i per això des de l’EAP del Baix Maresme, han creat un document per les famílies, pensant en aquells alumnes amb unes necessitats educatives especials, perquè puguin fer una ullada i sigui un recull d’idees i recursos.  Algunes orientacions… Llegeix més»