XERRADA CONFLICTES I EMOCIONS EN EL DIA A DIA

Benvolgudes famílies,

El proper dijous 12 de maig a les 17h organitzem una xerrada amb M.Helena Tolosa.

M. Helena Tolosa Costa, ha treballat des de l’any 1990 en centres d’Educació Especial, Infantil , Primària i ESO com a docent i logopeda. Des de l’any 2006 treballa com a psicopedagoga en actiu en el camp de les escoles de pares i mares, l’assessorament familiar, personal i d’adolescents, formació per a docents i tallers als Instituts i escoles en les àrees d’orientació vocacional i personal, resolució de conflictes, comunicació, gestió emocional i autoconeixement.

Us animem a participar i a compartir-ho!

Per a reservar la vostra assistència heu d’omplir el següent formulari per :

1. EP

Molt bona iniciativa. Estic interessada però crec que hi ha un error de data a la difusió. M’agradaria saber si és dimecres o dijous dia 12 de maig.

Gràcies!!