TRÀMITS SOL·LICITUD BECA MENJADOR

Benvolgudes famílies,

Us transmetem la informació per a poder sol·licitar la beca menjador.

L’OAC us ajudarà a tramitar la sol·licitud, tant presencialment com per telèfon o mail. Degut a l’actual situació us recomanem poder fer la tramitació de manera no presencial. Si necessiteu ajuda, no dubteu en contactar amb nosaltres.

MODEL SOL·LICITUD

BASE REGULADORA CONVOCATÒRIA

CIRCULAR INFORMATIVA

AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR ESCOLAR CURS 2020/2021

(EDUCACIÓ INFANTIL, PRIMÀRIA)

QUAN ES POT SOL·LICITAR L’AJUT Del 7 al 31 de juliol
ON ES POT SOL·LICITAR L’AJUT De manera telemàtica a través de l’Oficina Virtual de Tràmits de l’Ajuntament de Premià de Mar (www.premiademar.cat)

Per poder fer la tramitació telemàtica, disposeu del servei d’assistència per fer tràmits online:

Servei OAC360

Telèfon: 647 67 67 92, disponible de dilluns a divendres de 8 a 20 h

Correu electrònic: oac360@premiademar.cat

QUI POT PRESENTAR LA SOL·LICITUD DE L’AJUT La persona sol·licitant de l’ajut haurà de ser major d’edat i facilitarà les dades necessàries d’acord amb el model CCM1 de sol·licitud.

Quan es tracti de germans, hi haurà una sol·licitud única per a tots els germans amb la documentació completa.

QUÈ CAL PRESENTAR PER SOL·LICITAR L’AJUT Presentar una instància genèrica per sol·licitar l’ajut individual de menjador escolar pel curs 2020/2021, a la qual s’adjuntarà la  documentació indicada a continuació.
DOCUMENTACIÓ QUE CAL ADJUNTAR Els documents s’adjuntaran a la instància escanejats o fotografiats.

Recomanem ADJUNTAR TOTA LA DOCUMENTACIÓ COMPLEMENTÀRIA EN UN ÚNIC ARXIU.

Els originals podran ser reclamats al sol·licitant per les administracions en qualsevol moment per verificar la seva autenticitat.

En cas de no presentar-se, es perdria el dret a ser beneficiari.

Documents:

ÿ       SOL·LICITUD D’AJUT INDIVIDUAL DE MENJADOR (Sol·licitud model CCM1) (1),  DEGUDAMENT EMPLENADA I SIGNADA PEL SOL·LICITANT

S’ha d’informar el Nº D’IDALU (Nº d’Identificació de l’Alumne/a que s’assigna quan fa la primera matrícula en centres educatius. L’IDALU es pot consultar a http://ensenyament.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/identificador-alumne?moda=1 o es pot demanar a les escoles).

ÿ       VOLANT DE CONVIVÈNCIA (En el moment de fer el registre de la sol·licitud, es facilitarà el document des de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà).

ÿ       El DNI o NIE ORIGINAL EN VIGOR (2) de tots els membres de la unitat familiar. És a dir, la documentació de totes aquelles persones que conviuen en el domicili.

ÿ       Informe de VIDA LABORAL ACTUALITZAT emès per la Seguretat Social (es pot obtenir en el següent enllaç: https://sede.seg-social.gob.es)

ÿ       En cas d’Atur: certificat actualitzat de la OTG i quantia (3).

ÿ       En cas de PIRMI: certificat acreditatiu de la percepció i quantia.

ÿ       En cas de rebre Ajut de Lloguer de l’Agència d’Habitatge: certificat acreditatiu de la percepció i quantia.

ÿ       En cas de FAMÍLIA NOMBROSA: carnet acreditatiu ORIGINAL vigent (4).

ÿ       En cas de FAMÍLIA MONOPARENTAL: carnet acreditatiu ORIGINAL vigent (5).

ÿ       En cas d’Infants en Acolliment: resolució d’acolliment de la DGAIA.

ÿ       En cas de Discapacitat de l’Alumne o Germans: certificat emès pel Departament de Benestar i Família (6).

ÿ       En cas de Divorci/Separació: la resolució judicial ORIGINAL.

ÿ       En cas de Pensionistes: certificat acreditatiu de la pensió i quantia.

ÿ       Declaració Renda 2019 (7).

ÿ       INFORME SOCIAL. En el cas de ser-ne usuari/ària, es consultarà i gestionarà internament des de serveis socials.

ACLARIMENTS

(1) CMM1 és el document que cal omplir per fer la SOL·LICITUD de la BECA MENJADOR pel curs 2020-2021.

(2) EN CAS D’ESTAR PENDENT DE RENOVACIÓ, CALDRÀ portar el document conforme es té cita demanada per la renovació.

(3) Certificat que cal demanar a la Oficina de Treball de la Generalitat (OTG) on s’ hi estigui inscrit com a demandant d’ocupació.

(4) EN CAS D’ESTAR PENDENT DE RENOVACIÓ, CALDRÀ portar el document conforme es té cita demanada per la renovació.

(5) EN CAS D’ESTAR PENDENT DE RENOVACIÓ, CALDRÀ portar el document conforme es té cita demanada per la renovació.

(6) En cas que els pares o tutors tinguin carnet/certificat de discapacitat, caldrà també portar-ne l’ original que ho acrediti.

(7) Declaració de l’ exercici 2019, és a dir, els ingressos i situació econòmica de l’any passat.

“Els ajuts que concedeix el Consell Comarcal del Maresme són per totes aquelles escoles que reben finançament públic”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *