TALLERS DE SANT JORDI

Aquesta setmana tot l’alumnat de l’escola Sant Cristòfol ha gaudit fent tallers de Sant Jordi de lliure circulació, on cada alumne ha pogut escollir quins tallers volia fer. Agraïm l’ajuda de les famílies que han col·laborat amb l’escola venint a ajudar a fer els diferents tallers.

Els nens i nenes d’Educació Infantil han pogut escollir entre 6 tallers, 3 per fer roses i 3 per fer punts de llibre. Aquí podeu veure algunes fotos!

Els nens i nenes de Primària han pogut escollir entre 5 tallers, 2 per fer un drac, 1 per fer un punt de llibre, 1 per fer una rosa i un altre per fer màscares de Sant Jordi. Aquí podeu veure algunes fotos!